Page 242 - Rijeci_2016_svibanj_4_digital

Basic HTML Version

znanost
znanost
znanost
znanost
znanost
znanost
riječi
237
15.
Dragićević Šešić, M., Stojković, B. (2013). K
ultura/Menadžment/Animacija/Marketing
. Zagreb: Kreativni Zagreb,
Kulturno informativni centar.
16.
ESSnet-CULTURE, European Statistical System Network on Culture, FINAL REPORT 2012
. (2012). Project profiting
from the financial support of the European commission, EUROSTAT grant agreement no. 10401.2008.002-
2009.352. (Online). Raspoloživo na: http://ec.europa.eu/culture/library/reports/ess-net-report_en.pdf.
(pristupljeno: 23. siječnja 2015).
17.
http://communityfoundation.org.uk/. (pristupljeno 29. listopada 2014).
18.
Jadrešić, V. (2001).
Turizam u interdisciplinarnoj teoriji i primjeni: zbornik
istraživanja
. Zagreb: Školska knjiga
19.
Jurinić, B. (2012).
Strateško planiranje u kulturi – iskustva i izazovi
. TIM4PIN MAGAZIN 2/2012, str. 135 - 137.
Zagreb: TIM4PIN, Centar za razvoj javnog i neprofitnog sektora. (Online). Raspoloživo na: http://tim4pin.hr/
izdanja/magazin/. (pristupljeno 10. kolovoza 2014).
20.
Kelly, D. (2008).
What should the role of the public art gallery be?
(Online). Raspoloživona: www.threemonkeyonline.
com. (pristupljeno: 24. ožujka 2014).
21.
Kisić, V., Živanović, K., Đorđević, M. i sur. (2014).
Plan upravljanja za RIMSKI GRAD SISCIJU, HRVATSKA
. (Online).
Raspoloživo na: http://www.min-kulture.hr/userdocsimages/Bastina/Ljubljanski%20proces%20II/MP_Croatia_
RomanTownSiscia_HRV.pdf. (pristupljeno 3. rujna 2015).
22.
Kotler, P., Keller, K. L. (2008).
Upravljanje marketingom
. Zagreb: MATE d.o.o. Zagreb.
23.
Meler, M. (2003).
Neprofitni marketing
. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet
u Osijeku.
24.
Meler, M. (2006).
Marketing u kulturi
. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet
u Osijeku.
25.
Pavičić, J
. (2003).
Strategija marketinga neprofitnih organizacija
. Zagreb: MASMEDIA d.o.o. Zagreb
26.
Programi, istraživanja i ostala dokumentacija. (Online). Raspoloživo na: www.min-kulture.hr. (višekratni pristupi u
razdoblju od 28. kolovoza 2013. do 1. rujna 2015).
27.
Rašić Bakarić, I., Bačić, K. (2015).
Mapiranje kreativnih i kulturnih industrija u
Republici Hrvatskoj
. Projektna
Studija. Brošura. Zagreb: Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija. (Online).
Raspoloživo na: http://www.eizg.hr/hr-HR/Mapiranje-kreativnih-i-kulturnih-industrija-u-Republici-Hrvatskoj-
%28CREATICO%29-1335.aspx. (pristupljeno 24. svibnja 2015).
28.
Ricl, J. (2014).
Kulturno kreativne industrije pokretači kreativne ekonomije u Europi
. (Online). Raspoloživo na:
http://crocultour.com/2014/12/28/kulturno-kreativne-industrije-pokretaci-kreativne-ekonomije-u-europi/.
(pristupljeno 18. ožujka 2015).
29.
Rupel, D. (1986).
Sociologija kulture in umetnosti
. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
30.
Ružić, D., Biloš, A., Turkalj, D. (2009).
e-Marketing
. Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku.
31.
Soudil, E., (2013).
Kulturne navike u Hrvata. Trećina Hrvata ne voli knjige, a 45 posto
ih se grozi opere
. (Online).
Raspoloživo na: http://www.magicus.info/pr2.php?id=101317. (pristupljeno 24. lipnja 2014).
32.
Strategija razvoja grada Siska 2015. – 2020. Okvir za strateški razvoj Siska do 2020. godine (2015). Sisak: Sisak
projekti d.o.o. (Online). Raspoloživo na: http://sisak.hr/strategija-razvoja-grada-siska-2015-2020/. (pristupljeno
25. svibnja 2015).
33.
Strategija razvoja turizma Sisačko-moslavačke županije. (Online). Raspoloživo na: www.simora.hr. (pristupljeno
13. siječnja 2014).
34.
Strateški plan Ministarstva kulture 2014. – 2016. (Online). Raspoloživo na: www.min-kulture.hr. (pristupljeno:
19. kolovoza 2014).
35.
Sunara, S. M. (2013). Zaštita, obnova i prezentacija parka skulptura u Sisku: zanimljiva otkrića i veliki izazovi.
Riječi
.
(Online). 4 (10). str. 17-20. Raspoloživo na: www.maticahrvatskasisak.hr. (pristupljeno: 29. siječnja 2014).
36.
Šonje, V. (2014).
Ekonomska analiza sektora profesionalnih i poslovnih usluga
. Studija. Zagreb: Arhivanalitika za
Ministarstvo gospodarstva Republike Hrvatske. (Online). Raspoloživo na: http://www.cut.hr/resources/
publikacije/9/Ekonomska%20analiza%20sektora%20profesionalnih%20i%20poslovnih%20usluga.pdf.
(pristupljeno 9. listopada 2015).